Dit zijn de nieuwste trends op het gebied van diëten?

Advertorial

Er komen steeds weer nieuwe trends op het gebied van diëten en afvallen. Er worden iedere keer andere dingen genoemd, maar wat werkt nou echt? Natuurlijk zijn er meerdere dingen die kunnen werken. Welk dieet het fijnst is en het beste resultaat oplevert verschilt behoorlijk per persoon. De een wil snel afvallen en de ander wil een goed dieet in combinatie met sporten. Wij hebben een aantal nieuwe trends die je kunnen helpen met afvallen op een rijtje gezet. Natuurlijk is het ook mogelijk om verschillende dingen met elkaar te combineren, hierdoor zul je nog sneller afvallen. Welk dieet kies jij?

Garcinia cambogia

Steeds meer mensen proberen een dieet in combinatie met Garcinia cambogia. Hierdoor gaat alles net even sneller. Het beste hiervan is dat je het kan combineren met een dieet dat je zelf fijn vind. Je kunt het eenvoudig gebruiken, het zijn namelijk capsules. Er zitten meerdere ingrediënten in die vetverbranding stimuleren. Ook zonder dat je op een heel streng dieet bent kunnen deze capsules nog steeds voor een mooi resultaat zorgen. Garcinia cambogia is een vrucht die uit azië komt maar ook hier steeds populairder wordt.

Afslankgel

Heb je last van overtollig vet op de verkeerde plekken? Probeer dan eens een afslankgel. Vooral rond het gedeelte van de buik en heupen werkt de gel erg goed. Afslankgel is namelijk gemaakt om hardnekkig vet kwijt te raken. Het voordeel hiervan is ook weer dat je het kunt combineren met andere dingen zoals capsules. Wanneer je een goed dieet volgt en regelmatig de afslankgel gebruikt zul je binnen de kortste keren een paar kilo kwijt zijn.

Intermittent fasting

Intermittent fasting is niet perse iets nieuws. Als je bezig bent met afvallen en op zoek bent naar een goed dieet zul je de term vast wel eens voorbij zien komen. 

Intermittent fasting is een manier om af te vallen, met de nadruk op ‘een’. Er zijn meerdere varianten. Je kunt namelijk het tijdsframe waarbinnen je vast op hele verschillende manieren indelen.

16/8 fasting

Voor velen de populairste variant waarbij er voor 16 uur lang wordt gevast en de overige 8 uur mag worden gegeten. Een voorbeeld van hoe een dag volgens deze methode er uit ziet: je eet tussen 12.00 en 20.00 een brunch, snack en diner, daarbuiten eet je (uiteraard) niets.

Alternate day fasting (ADF)

Bijvoorbeeld ADF. De eerste 24 uur van de week zijn gereserveerd voor het vasten. Binnen deze tijd mag je slechts 500 calorieën consumeren, in één maaltijd of verspreid over dag. Dit is streng, maar de 24 uur daarop mag je eten wat en wanneer je maar wilt. Daarna herhaal je dit weer met een dag vasten en zo ga je verder.

24 uur fasting

De naam zegt het eigenlijk al: 24 uur lang eet je helemaal niks. Maar, dan ook echt helemaal niets. Doe dit één dag in de week. De rest van de dagen kun je eten zoals je wilt. Uiteraard moet je wel een beetje op de calorien blijven letten.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden. En welke manier van afvallen je ook probeert, eet te allen tijden verantwoord en gebalanceerd. En, geniet van eten.


Gepubliceerd: 25-01-2020

Reactie plaatsen

Naam:
Er zijn nog geen reacties geplaatst. Log in en ben de eerste die kan reageren op dit nieuwsbericht.

 © Voedingswaardetabel.nl